دل من چه عیبی داشت که رفتی دنبال دل غریبه ها
مگه اون چی کم گذاشت که رفتی دنبال دل غریبه ها
دل من بی سروسامون تو بود
اون فقط چند روزی مهمون تو بود
دل من اشکاتو پنهون میکنی
با کارات هی منو داغون میکنی
هی میری سراغ اون یه زخم رو زخمات بذاره
به چه زبونی بهت بگم دیگه تو رو دوست نداره
جای اینکه که تو بدادم برسی منو تنها میذاری تو بی کسی
دل من همیشه غصه میخوره .. .
چکاوک...ما را در سایت چکاوک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15