شب است...
کلنجار میروم با خودم با دلتنگی هایم با قلب له شده ام با غرور شکسته ام
سراغش را بگیرم...نگیرم...بگیرم...نگیرم...
نزدیک صبح است.. دل را به دریا زدم...
مشترک مورد نظر در حال مکالمه می باشد...
ما را در سایت چکاوک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65
rdquo; فقط مردها غیرت ندارند ldquo;...
باورکن دختر ها هم رگ غیرتی دارند...
که اگر گل کند ....!
همه ی مردانگی ات زیر سوال میرود ...!!!
چکاوک...ما را در سایت چکاوک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20
زندگی زیباستبه آن هایی که دوستشان داریدبی بهانه بگویید دوستت دارمبگویید در این دنیای شلوغسنجاقشان کرده اید به دلتانبگویید گاهی فرصت با هم بودنمانکوتاه تر از عمر شکوفه هاستشما بگویید،حتی اگر نش چکاوک...ما را در سایت چکاوک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18
آب در هاون کوبیدن است اینکه من شعر بنویسم
و تو فال قهوه بگیری
وقتی؛ آخر همه شعرهای من تو می آیی؛
و ته همه ی فنجان های تو من میروم !!
چکاوک...ما را در سایت چکاوک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15
یادت برایم
همانند قصه سیگار پیرمردیست
که سالهاست میگوید نخ آخر است ...
ما را در سایت چکاوک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36