سلام آبجی فاطمه و آبجی فائزه ی عزیزم شرمند
چند وقت نبودم امسال امتحانام نهایی بود بعدشم کار آموزیم بود
بعدشم که کنکور داشتم
الان هم الحمدلله جواب کنکورم اومده
با یه رتبه ی عالی دانشگاه دولتی میبد یزد را قبول شدم
انشاالله این هفته ی جدید هم میرم برای ثبت نام.
خیلی هم خوشحالممممممممممممممممممممممممممم
برام دعا کنید.





ما را در سایت چکاوک دنبال میکنید
برچسب: دانشجو شدم,چرا دانشجو شدم, نویسنده: بازدید: 1