دانشجو شدم

خرید بک لینک

سلام آبجی فاطمه و آبجی فائزه ی عزیزم شرمند
چند وقت نبودم امسال امتحانام نهایی بود بعدشم کار آموزیم بود

بعدشم که کنکور داشتم
الان هم الحمدلله جواب کنکورم اومده
با یه رتبه ی عالی دانشگاه دولتی میبد یزد را قبول شدم

انشاالله این هفته ی جدید هم میرم برای ثبت نام.

خیلی هم خوشحالممممممممممممممممممممممممممم

برام دعا کنید.آرامبوسهبوسهبوسهبوسهبوسه

چکاوک...

ما را در سایت چکاوک دنبال می‌کنید

برچسب: دانشجو شدم,چرا دانشجو شدم, نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 1:23

صفحه بندی